no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

یک نمونه کارنمای معلمی به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود در اینترنت


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

یک نمونه کارنمای معلمی به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل
zip
فوریه 22, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

یک نمونه کارنمای معلمی به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل


یک نمونه کارنمای معلمی در 33 صفحه

این یک نمونه کارنمای معلمی به صورت کامل و دقیق توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع یک نمونه کارنمای معلمی توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از یک نمونه کارنمای معلمی می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.

در راستای یک نمونه کارنمای معلمی دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود یک نمونه کارنمای معلمی می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه یک نمونه کارنمای معلمی در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.

بخشی از یک نمونه کارنمای معلمی عبارت است از :

مقدمه :

سن ، شغل ، رتبه حرفه ای یا اهداف مورد نظر شما اهمیتی ندارند بلکه مسله مهم ان است که راههایی برای کسب بهره وری بیشتر از استعدادهای خود و دستیابی به ابچه میخواهید باشید و انپه می توانید باشید ، کشف خواهید نمود . مدیران و مشاورانی که این مطالب را به رشته تحریر در اورده اند مانند شما در دنیای واقعی ، پیچیده و پر رقابت کار میکنند . در ایده ها و استراتژ ی ها ی عملی انان مشکلات و دامهایی که ما در دنیای عمل با تمام ان مواجه هستیم در نظر گرفته شده و راههایی برای برطرف ساختن انها پیشنهاد گردیده است . برای موفقیت رازی وجود ندارد اما صدها راه – نه راز – برای رسیدن به ان وجود دارد که با بعضی از انها در این عنوان که تهیه و تنظیم شده است اشنا شده به سرعت انها را یاد خواهید گرفت . در این عنوان اذعان شده است که وقت شما با ارزش است و شما در صدید به بهترین وجه برای کسب بیشترین بهره از زندگی خود از ان استفاده کنید.–(قابلیتهای مدیریت در خودم):<من از دوران کودکی چه در بازی های محلی و چه در درون خانه همواره به عنوان یکی از پیشگامان هر کاری بودم از بازیهای قبل دوران مقطع ابتدایی همواره از طرف خود همسالان به عنوان سر گروه انتخاب میشدم و علت ان هم مدیریت صحیح و اجرای عادلانه قوانین بین بچها بود که تا حدود بسیار زیادی هم در این کار موفق بودم.

در دوران کلاس های ابتدایی هم جز دانش اموزان موفق در کلاس بودم و همواره هم مورد توجه معلمان بودم و در بسیاری از مواقع به عنوان سر گروه کلاسی انتخاب میشدم و معلمان هم از کارم رضایت خاطر را داشتند و در بسیاری از مواقع معلم پایه اول و دوم ابتدایی درس دادن به کلاس خودمان را به من محول میکرد و از کارم هم بسیار رضایت داشت و علت موفقیتم هم به تلاش خودم و زحمات معلمان و به خصوص برادرم بود که معلم ابتدایی بود و وقتی هم که به مقاطع بالاتر رسیدم معلمان درس دادن کلاس های دوم ، سوم را کلا به من محول میکرد ند و خودشان هم به کلاس های دیگر درس میدادند و در مجموع از کارم بسیار رضلیت داشتند و بارها مورد تشویق معلملن قرار میگرفتم .تا اینکه وارد دوران راهنمایی شدم در این مقطع هم اوایل زیاد مورد توجه نبودم و علت ان هم این بود که کمی خجالتی بودم و هر چه زمان به جلوتر پیش میرفت من هم خودم را بیشتر نشان دادم تا اینکه به عنوان سر گروه درسی در درس جغرافیا انتخاب شدم و از همان زمان بود که بیشتر در بین دانش اموزان شناخته شدم ودر بسیاری از درسها به عنوان دانش اموز برتر به عنوان سر گروه انتخاب میشدم و همین امر باعث میشد که اعتماد به نفس زیادی پیدا کنم و خودم را بیشتر نشان دهم تا اینکه وارد مقطع دبیرستان شدم و در این مقطع هم کارم به همان روال قبلی پیش میرفت و سال به سال به مدیریت علاقمند میشدم تا اینکه وارد دانشگاه فرهنگیان شدم در رشته علوم تربیتی مشغول تحصیل شدم و در دانشگاه هم از همان ترم اول به عنوان نماینده دانشجویان انتخاب شدم و در کارم هم تا حدود زیادی موفق بودم و همواره هم جز 4 دانشجو برتر دنشگاه بودم تا اینکه کلاس های کار ورزی دانشگاه شروع شد و در این درس هم به عنوان نماینده گروه های کارورزی انتخاب شدم در بسیاری از جلسات گروه های کار ورزی که در دانشگاه برگذار میشد جز صاحب نظران جلسات بودم . روزها یکی پس از دیگری سپری شد تا اینکه به ترم اخر رسیدم و در این زمان در کنکور ارشد شرکت کردم و رشته مورد نظر و ارزوی دوران کودکی خود را امتحان دادم . چون قابلیت

های مدیریت را در خودم به خوبی لمس میکردم و تشویق های استادان باعث میشد که هر روز بیشتر به این رشته علاقمند شوم و تقریبا از همان ترم دوم به بعد پیگیر این رشته بودم تا اینکه قدم نهایی را برای این رشته برداشتم و امتحان ارشد را دادم .

بیان مسله:

علت انتخاب موضوع مدیریت علاقه ایی بود که به این موضوع داشتم و چون خودم هم همین رشته را در مقطع ارشد میخواهم ادامه بدهم عمده دلایل انتخاب موضوع همین علت بود . مدیریت در هر کاری اهمیت بسیار زیادی دارد چون بدون توجه به مدیریت و کارکردها ی ان نمیتوان عملا کاری را در سازمان یا اداره یا حتی در کلاس درس پیش برد . برای پیش بردن کارها به نحو صحیح ابتدا یک مدیر باید با نحوه کار و اصول مدیریت اشنایی لازم را داشته باشد تا بتواند زیر دستان خود را به سوی اهداف سازمان هدایت کند و به اهداف از پیش تعیین شده مجموعه خود نایل اید.

اهمیت و ضرورت :

مدیریت سازمان های عمومی و خصوصی در جهان امروز و در چند دهه گذشته دگرگونی های ژرفی را تجربه نموده که ضروری است همه به ویژه مدیران از نزدیک با انها اشنا شوند تا به خوبی دریابند که راز موفقیت کشور های صنعتی در امر توسعه و اقتصاد چیست . و نیز بتوانند با اتکای به ذوق و استعداد خویش این یافته ها را با نیازها ی سازمان های خود و فرهنگ بومی ایران اسلامی بسنجد و راههای نوینی را برای بهتر اداره کردن سازمان های کشورمان انتخاب و تجزیه نمایند . از جهت دیگر دانستن علل کامیابی مدیران موفق نیز از جمله موارد ضروری است که اگاهی از ان در راستای توسعه و تعالی سازمان ها برای مدیران انها اهمیت بسیاری برخوردار می باشد .اهداف:

  1. هر فرد در یک سازمان ، جزیی از یک ماشین بزرگ به حساب نمی اید بلکه انسانی است دارای قدرت تفکر و هوش و استعداد که با تجربه های گرانقدر امیخته شده و در صورتی که زمینه و شرایط مساعد فراهم شود خواهد توانست همه چیز را به نفع جامعه ، سازمان و خود تغییر دهد .
  2. روش جاری انجام هر کاری لزوما بهترین و مفید ترین روش ممکن نیست و به طور قطع می توان همان کار را به شیوه های بهتر انجام داد و این بهبود مستمر به کمک افراد همان مجموعه و کسانی که با ان ارتباط دارند ، انجام میگیرد .
  3. مشارکت کارکنان کمک میکند تا مدیریت از بسیاری کارهای جزیی اسوده شود و به کارهای اساسی بپردازد . البته باید برای اجرای نظام مدیریت مشارکتی از زیر نطام ها ی مربوطه که گردش کار از پیش تعیین شده ای دارند ، استفاده کرد.

 

برای دانلود یک نمونه کارنمای معلمی از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید