no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی به صورت کامل و دقیق و آماده
zip
دسامبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی به صورت کامل و دقیق و آماده


نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی

بخشی از نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی عبارت است از :

مقطع تحصیلی راهنمایی:

وارد شدن از یک محیط به محیطی جدید همیشه نگرانی و اضطراب متعلق به خود را دارد. در ابتدایی، بیشتر وقتمان صرف بازی و سرگرمی بود ولی راهنمایی دیگر بازی ها با شدت کمتری صورت می گرفت. دوران راهنمایی برخلاف ابتدایی که چهار زنگ چهل و پنج دقیقه ای بود، سه زنگ نود هفتاد و پنج دقیقه ای بود و مدت طولانی را باید روی صندلی می نشستیم، که این مدت زمان طولانی آزار دهنده بود. در راهنمایی درسی به نام حرفه و فن داشتیم،معلم این درس اعلام کرده بود که فعالیت های مربوط به درس جدید را انجام داده و چند سوال طرح کنید. من و چند نفر از دوستانم فراموش کردیم و انجام ندادیم، معلم برای ما تنبیه سختی در نظر گرفت. بخاطر این رفتار معلم ذهنیت من نسبت به معلم حرفه وفن عوض شد، معلم بدون اینکه فرصت دوباره دهد یا علت خواهی کند دانش آموزان را تنبیه کرد.(تنبیه بدنی جزء کارهایی است که در هنگام تدریس در کلاس درس حذف میکنم، زیرا تنبیه بدنی باعث این می شود که دانش آموزان نسبت به مدرسه و درس ذهنیت بدی داشته باشند و به آینده آنها تعمیم پیدا کند). ابتدای مقطع راهنمایی با این خاطره بد آغاز شد، هر چه از سال تحصیلی می گذشت به مدرسه عادت میکردم و در درس هایم پیشرفت میکردم و همیشه جزء نفرات برتر بودم. معلم ریاضی آقای ملکی از جمله معلمانی بود که در هنگام تدریس ریاضی مسائل را طوری بیان می کرد که برای دانش آموزان شیرین و قابل فهم باشد، از جمله ویژگی های آقای ملکی بود که به خاطر سپردم. اول راهنمایی را به موفقیت در نوبت اول و دوم گذراندم و جزء شاگردان ممتاز کلاس شدم، و اینک به پایه دوم راهنمایی راه پیدا کردم.

دوم راهنمایی با دوستان جدیدی آشنا شدم که باهم در یک دانشگاه قبول شدیم(پردیس آیت الله خامنه ای گرگان)، رقابت بین دوستان بسیار نزدیک بود به طوری که یکی از دوستانم اگر نمره ای کمتر از بقیه می گرفت شروع به گریه کردن می کرد. سال دوم راهنمایی هم همانند، سالهای دیگر تحصیل با موفقیت سپری کردم.

آخرین سال تحصیلی در راهنمایی بود که میگذراندم و یکی از خاطره انگیز ترین سال های تحصیلی ام، از جهت که درس هایم نسبت همکلاسی هایم بهتر بودم معلمان من را به عنوان سرگروه انتخاب میکردند. حس خیلی خوبی بود که همانند معلم به بقیه دوستانم کمک میکردم (کمک گرفتن از دانش آموزانی که درس آنها نسبت به بقیه بهتر است می تواند به معلم در اداره کلاس و همچنین به پیشرفت دیگر دانش آموزان کمک زیادی می کند، و معلم وقت بیشتری را در اختیار دارد که به همه موضوعات و مباحث برسد). سال سوم برف زیادی می بارید و در هنگام امتحانات نوبت اول اکثرا تعطیل بودیم؛ بنابراین همزمان با اینکه به مدرسه می رفتیم امتحان هم میدادیم که خیلی سخت بود.در پایان مقطع راهنمایی بیشتردوستانم تصمیم گرفتن که به مدرسه ی دیگر بروند، بنابراین از برخی، از دوستانم جدا شدیم ولی با تعدادی در دبیرستان همکلاسی شدیم.

برای دانلود نمونه کارنمای معلمی علوم تربیتی از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید