no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

کنش پژوهی هنرآموز جلوگیری از معضل تعطیلات زود هنگام در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

کنش پژوهی هنرآموز جلوگیری از معضل تعطیلات زود هنگام در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )
zip
دسامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

کنش پژوهی هنرآموز جلوگیری از معضل تعطیلات زود هنگام در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )


کنش پژوهی هنرآموز جلوگیری   از معضل تعطیلات زود هنگام  در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی هنرآموز می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی هنرآموز بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

در کشور ما از سال‌های دور بنا بر تمدن کهن عید باستانی نوروز جشن گرفته می‌‌شود و تا روز سیزدهم این جشن ادامه دارد و طبیعتاً برای این مراسم طولانی از حدود اواخر بهمن ماه فضای جامعه متحول می‌شود و اکثر کارها و مسایل روزمره تحت‌الشعاع آمدن بهار قرار می‌گیرد و کارهای اقتصادی از روال خود خارج می‌شود، حال و هوای عید در دانش‌آموزان اثر می‌گذارد و آن ها هم خود را برای این مراسم طولانی مدت آماده می‌کند.درست از همین زمان نحوه آموزش و تدریس دبیر نیز به ناچار تغییر می‌کند.

دانش‌آموزان خوشحال از حلول سال جدید به استقبال آن می‌شتابند اما کار تنها به استقبال ختم نمی‌‌شود بلکه تعطیلات توسط جمعی از دوستان بدرقه نیز می‌شود و آمارها نشان می‌دهند بیشترین غایبین متعلق به روزهای آغازین و واپسین سال است که در بسیاری از مواقع به علت کثرت غایبین کلاس درس را به تعطیلی می‌کشانند…بنا بر این معضل تعطیلات و به چالش کشیده شدن آموزشگاه و فضای آموزشی بوجود می آید.

به نظر بنده در كشوری كه مزین به نام اسلام است بهتر است كه مروری بر آثار تعطیلات طولانی بر آموزش داشته باشیم اگر تعطیلات كم بود و یا حداقل پایان سال تحصیلی با امتحانات جدی ختم می‌شد شاید عادت خواب و استراحت دانش آموزان بهم نمی‌ریخت و تحمل كلاس برای آن ها اینقدر مشكل نبود و اینهمه بی‌انگیزه در كلاس حاضر نمی‌شد. بجاست مسئولین محترم چاره‌ای بر این معضل آموزشی بیاندیشند كه چگونه می‌توان تعطیلات نوروزی و همچنین تعطیلات زود هنگام و خود سرانه مدارس را كاهش داد.

اینجانب … شهرستان … بنا بر تجربه ای که از سال های قبل داشتم تصمیم گرفتم معضل تعطیلات زود هنگام …را حل نموده و گامی نو در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین بردارم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی هنرآموز روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید