no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه
zip
دسامبر 7, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه


گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 جلوگیری از رخنه کردن تهاجم فرهنگی در خوابگاه

خیر مقدم خدمت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این فایل گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

بیان مسئله

نوجوانی دوران پر تلاطم زندگي است؛ زيرا نوجواني بهترين دوران زندگي انسان و بهار زندگاني آدمي است. اين دوره، سرشار از شور و شوق، توانايي جسمي و اوافي و فعاليّت و نوآوري است. دور نماي زندگي آينده انسان را مي‏توان بر اساس عملكرد او در دوره نوجواني پيش‏بيني كرد. در روايت‏هاي امامان معصوم(ع) و در گفتار بزرگان انديشه، اين دوره از حيات انسان بسيار مورد توجّه و سفارش و تأكيد قرار گرفته است. اگر نوجوانان و جوانان كشوري در مسير سازندگي و آباداني آن جامعه گام بردارند، و استعدادهاي بالقوه خود را به فعاليّت برسانند و از تهاجم دشمنان در امان باشند، آن كشور به سمت پيشرفت و بالندگي خواهد رفت و افق‏هاي رشد و كمالي را در پيش خواهد گرفت.

دشمنان فرهنگ و تمدن اسلامي نوجوانان و جوان كشور را هدف گرفته‏اند و براي انحراف آنان سرمايه گذاري كرده‏اند تا اگر بتوانند با منحرف كردن اين قشر تواناي جامعه، به آساني به ديگر اهداف برسند. اين حساسيت و دغدغه در مورد ايران اسلامي و چندين برابر است؛ زيرا 1. نزديك به بيست ميليون نفر از جمعيّت كشور، نوجوان و جوان هستند. 2. ايران كشوري است كه با سياست‏ها و تجاوزگري‏هاي استكبار جهاني و جهان‏خواران مخالف است. براي بر حذر داشتن جوانان از شبيخون فرهنگي دشمن و براي تربيت جواناني برومند، توانا، نوآور، با فكر و انديشه و با غيرت، بايد آنان را هدايت كرد و بر اين منظور بايد با روحيه جوان و نيازهاي عاطفي و رواني او آشنا شد و زبان ارتباطي مناسب با او را جست و جو كرد.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل گزارش کنش پژوهی کارورزی 3 روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید