no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ - ـهـ - ـه - ه بهترین نمونه موجود. - پژوهش سرای فرهنگیان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود.
zip
جولای 8, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود.


گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه

گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود و  بسیار دقیق و  در  34 صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا یک مجموعه تخصصی در زمینه مشاوره پژوهشی و تدوین فایل های پژوهشی در حوزه فرهنگیان میباشد و با مشارکت بیش از 80 نفر از فرهنگیان مجرب در سراسر کشور میتوانیم ادعا کنیم یکی از سازمان یافته ترین و کارآدمد ترین گروه های پژوهشی و آموزشی کشور را در حوزه کاری خودمان در اختیار داریم . لازم به ذکر است که در تدوین این فایل  گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

چیستی درس پژوهی: درس پژوهی الگوی عملی بازبینی مداوم الگوهای ذهنی وبازاندیشی مشارکتی عمل کارگزاران آموزشی و الگویی موثربرای بهبودمستمرآموزش درمدرسه است(سرکارآرانی،1394) درس پژوهی هسته ی  بنیادی   تحول  مدارس از موسسات آموزشی ( مدرسه  به مثابه ی سازمان آموزشی-نتیجه گرا) به مدارس یادگیرنده (مدرسه به مثابه ی سازمان یادگیرنده – مدرسه به مثابه سازمان یادگیرنده-فرایندگر) است درس پژوهی یک رویکردنظام مند مطالعه ،توسعه وبهبود آموزش و  یادگیری است به بیان دیگر یک چرخه  پژوهشگری  درباره  یادگیری دانش آموزان است که به منظور ارتقای یادگیری معلمان وبهبودآموزش وپرورش اجرا می شود(گورمن،مارک، نیکو،2010 )، که تلاش  معلمان”  یادگیری  بهتر” دانش آموزان است. درس پژوهی الگوی پژوهشی معلمان در مدرسه وکلاس درس برای بهسازی  مستمرآموزش، غنی سازی یادگیری،پرورش حرفه ای معلمان و تولید دانش حرفه ای است.

محتوای گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجود به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فصل اول

مقدمه درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

جدید و علمی بودن مسئله درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فصل دوم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

توجه به تفاوت های فردی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

معنادار کردن یادگیری درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

روش های نوین تدریس درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

بهره گیری از ارزشیابی به عنوان تدریس درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

برنامه تشکیل جلسات درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

طرح درس شماره یک درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فصل سوم

ارائه طرح طرس درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

کیفیت اجرا درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

باز اندیشی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فرایند درس پژوهی درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

نتایج ویافته ها درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

بحث ونتیجه گیری درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

پیشنهادات درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

محدودیت ها درباره درس فارسی هـ – ـهـ – ـه – ه

منابع وماخذ

پیوست ها

برای دانلود گزارش درس پژوهی اول دبستان هـ – ـهـ – ـه – ه بهترین نمونه موجودو دریافت دانلود درس پژوهی پایه اول دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.