no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل
zip
دسامبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل


پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان

این پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.

در راستای پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.

بخشی از پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان عبارت است از :

دوران کنکور و پذیرفته شدن در تربیت معلم

بنده در سال پیش از کنکور استرس نسبتا زیادی نسبت به آینده خود داشتم و در مورد شغل آینده خود و آینده مالی، معنوی خود خیلی فکر می کردم. یک روز در پیش دانشگاهی محل تحصیل با دیگر دوستانم در مورد کنکور و رشته های خوب ادامه تحصیل در زمینه علوم انسانی بحث می کردیم که مشاور مرکز در بلندگو اعلام کرد رشته دانشگاه های احتمالی را به صورت یک فایل در سایت مرکز قرار داده اند. بعد از رسیدن به خانه سایت مرکز را بررسی کردم و یکی از رشته هایی که در آن فایل نظر من را بیشتر به خود جلب کرد رشته علوم تربیتی در پردیس شهید با هنر اصفهان بود. از همانجا بررسی و مشاوره های بسیار زیادی نسبت به این رشته انجام دادم. در زمان کنکور تمام حواسم به شغل آینده و رشته مورد علاقه ام بود و به همین دلیل راندمان کاریم در کنکور پایین آمد. وقتی رتبه خود را بعد از کنکور در سایت سازمان سنجش دیدم کمی نسبت به حضور در دانشگاه فرهنگیان نا امید شدم زیرا رتبه ام 7000 شده بود ولی باز هم در انتخاب رشته اولین اولویت اصلی بنده رشته علوم تربیتی بود و بعد از آن هم رشته های دبیری همین دانشگاه را انتخاب نمودم.

بالاخره زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرا رسید و در سایت سازمان سنجش نتیجه قبول شدن در دانشگاه فرهنگیان اصفهان را دیدم، بسیار خوشحال شدم و همان شب دو کیلو شیرینی برای خانواده خریدم.

در سایت سنجش زمان و مکان مصاحبه حرفه ای و دینی مشخص شد. روز آخر مصاحبه همراه برادرم به مرکز شهید باهنر اصفهان رفتیم. وارد اتاق مصاحبه حرفه ای که شدم استاد نقیه از بهترین اساتید رشته مدیریت آموزشی که در آن زمان شناختی از ایشان نداشتم با خنده و احترام با بنده احوال پرسی کردند و استرس مصاحبه را از ذهن من به طور کامل خارج کردند. سوالات حرفه ای شروع شد و یک به یک اساتید گرامی از من سوال می پرسیدند و بدون اغراق تمام سوالات را بدون مشکل پاسخ دادم و با موفقیت چالش های معلمی ایجاد شده توسط اساتید گرامی را گذراندم در آخر مصاحبه هم از استاد نقیه شانس پذیرفته شدنم را پرسیدم که ایشان با رضایت سرشان را تکان دادند که تقریبا خیالم راحت شد و از اتاق مصاحبه خارج شدم. ولی هنوز یک مرحله از مراحل پذیرفته شدن مانده بود که مصاحبه اعتقادی نامیده میشد. وارد اتاق مصاحبه که شدم فضای اتاق به خاطر خاموش بودن چراغ ها کمی خوف انگیز شد ولی خود را کنترل کردم. ابتدا یک صفحه از قرآن کریم را خواندم که مورد تایید قرار گرفت سپس سوالاتی در مورد احکام پرسیده شد که تقریبا با موفقیت پاسخ دادم در ادامه مباحثی در مورد نظام جمهوری اسلامی و فشارهای غرب، همچنین ولایت فقیه مطرح شد که نظرات خود را بیان کردم که مورد تایید قرار گرفت.

برای دانلود پروژه ترم هفت دانشگاه فرهنگیان از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید