no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی بر طرف کردن مشکل پرخاشگری دانش آموزان


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی بر طرف کردن مشکل پرخاشگری دانش آموزان به کمک راهکار های مختلف
zip
سپتامبر 4, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی بر طرف کردن مشکل پرخاشگری دانش آموزان به کمک راهکار های مختلف


نمونه کنش پژوهی مشکل پرخاشگری دانش آموزان

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی  می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی  بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده :

رفتار های نامطلوب  دانش آموزان ، یکی از مسائلی است که معمولاً معلمان با آن مواجه هستند . یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، رفتار های نامطلوبی مثل پرخاشگری می باشد . معلّمان در برابر رفتار های پرخاشگری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا  واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد . اصل و مبنای پرخاشگری می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد.

به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس  پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس  به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مسئله رفع گردد. اینجانب ……… آموزگار پایه …….آموزشگاه …….. در سال تحصیلی اخیر با مشکل پرخاشگری و رفتار های نامطلوب یکی از دانش آموزانم به نام امیر مسعود مواجه شدم. این دانش آموز مشکلات فراوانی داشت و بنده تصمیم گرفتم پرخاشگری وی را به کمک راهکار های جذاب دانش آموز محور برطرف نمایم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل نمونه کنش پژوهی معلم پنجم ابتدایی  روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید