no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
می 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل


یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق و آماده تحویل بهترین نمونه موجود در اینترنت در 24 صفحه

این یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان به صورت کامل و دقیق توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گرد آوری گردیده است و مطابق با استاندارد های کامل و دقیق موجود در رابطه با کارنمای معلمی در دانشگاه فرهنگیان می باشد. در واقع یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تنظیم شده است و پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا با جمع آوری و گرد آوری و بازنگری در آنها این پروژه ها را در اختیار دانشجو معلمان قرار می دهد. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان با استفاده از یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان می توانند به ارائه پروژه پایانی خود در راستای کسب نمره پایانی و فارغ التحصیل شدن بپردازند.

در راستای یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان دانشجویان عزیز دانشگاه فرهنگیان و حتی معلمان عزیز برای دستیابی و دانلود یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان می توانند به سایت ما مراجعه نموده و از کلیه فایل هایی که در زمینه یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان در سایت ما موجود است استفاده های لازم را ببرند.این پروژه های کارنمای معلمی بسیار کامل و با دقت زیاد جمع آوری شده اند.

بخشی از یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان عبارت است از :

دوران دبیرستان

در پایان سال سوم راهنمایی برای ورود به دبیرستان یک ازمون دادم و موفق شدم به دبیرستان نمونه دولتی شهدای عشایر راه بیابم . با ورود به دبیرستان و جدی شدن دروس و تلاش بیشتر در یادگیری انها به همان میزان نیز همت خود را بیشتر کردم تا بتوانم در این دروس موفق باشم دبیرستان شهدا تنها دبیرستان نمونه دولتی استان کرمان می باشد واقع در شهر کرمان شهرک باهنر خیابان بهارستان.این دبیرستان فقط دو رشته ریاضی و تجربی را شامل میشد و من بنا به علاقه ام رشته تجربی را انتخاب کردم.یادگیری برخورد با معلمان با تجربه این امکان را در اختیار من گذاشت تا از تجربیات انان استفاده کرد به کار گرفت در این دوره یاد دادن دروس به همکاری هایم جدی تر شد تا جایی که دروسی مانند عربی و ارایه های ادبی و زیست را در ساعات فوق برنامه در مدرسه به انان یاد می دادم و اینها مواردی بود که علاقه من به شغل معلمی را در من افزایش می داد و نقطه عطف این دوره اشنایی با یکی از بهترین معلمین دوران تحصیلی بود اقای نصیر پور دبیر زیست مان که نقش بسزایی در علاقه مند کردن من به این حرفها داردچرا که با رفتار سرشار از صمیمیت و جدیت مرا شیفته خود کرد و ایشان را به عنوان الگوی خود برگزیدم.همواره ارتباط خود را با ایشان استمرار بخشیدم وهمیشه تجربیات ایشان در اختیار بنده قرار می دهند و نیز سعی میکنم از انها به خوبی استفاده کنم و ایشان در دورانی که معلم بنده بودند مرا به روی امدن به شغل معلمی تشویق می کردند و من نیز استقبال میکردم.در سال چهارم یکی از معلمانمان به نام اقای فخاری که در مرکز تربیت معلم استاد بود خبره اینکه قراره دانشگاه تربیت معلم با شکل جدیدی راه اندازی بشود و این خبر اشتیاق مرا بر انگیخت که تمام تلاشم را برای ورود به این دانشگاه انجام دهم

در سالهای اخر دوره متوسطه با توجه به اینکه حالا انگیزه بسیار بالایی مبنی بر بازگشایی مجدد دانشگاه فرهنگیان داشتم که مرا ایجاب میکرد برای رسیدن به هدفم  ساعات زیادی در طول شبانه روز درس بخوانم تا به این مهم برسم بالاخره روز کنکور فرا رسید صبح از از مدرسه راهی دانشگاه چمران محل برگزای کنکور شدم و با توکل به خدا در جلسه حاضر شدم .و یکی احساس رضایت از خودم داشتم چون تمام تلاشم را کرده بودم.بعد از ازمون به شهرستان رفتم . زمانی که نتایج اولیه کنکور امد من برای دانشگاه فرهنگیان مجاز شده بودم و یک روز را برای مصاحبه من مشخص کرده بودند من روز قبلش به کرمان امدم و شب را در مدرسه گذراندم و صبح زود راهی دانشگاه شدم. ابتدا باید مصاحبه عمومی میدادیم که سه نفر در یک اتاق بودند و سوالات اعتقادی و احکام و مسایل دینی می پرسیدند که جواب های خوب و قابل قبولی دادم . مرحله بعد مصاحبه تخصصی بود این مرحله را نیز با موفقیت گذراندم. در نهایت نتیجه قطعی کنکور امد و من موفق شدم به هدف مد نظرم برسم.

ورود به دانشگاه

در بدو ورود به دانشگاه در تاریخ 23/11/91 نه تنها من بلکه اکثری دانشجویانی که از شهرهای دیگری امده بودند از طرفی بخاطر دوری از شهر و دیار خود حس غریبی داشتند .اما از طرف دیگر چون به عرصه شریف معلمی وارد شده بودیم بسیار خوشحال و خردمند بودیم از طرفی چند نفر از معلمان دبیرستان من اینجا استاد بودند .از انجا که ما ورودی های اول دانشگاه بودیم مسلما با مشکلاتی روبرو بودیم که با گذشت زمان کمتر شد در ترم های اول دوم و سوم فقط دروس تئوری ارائه شد از ترم چهارم به بعد دروس عملی نذیر کارورزی ارائه شد و به نوعی نقطه عطفی در دوران تحصیلمان بود چرا که بصورت عملی  و از نزدیک با نحوه کار معلمان و روش تدریس دروس مختلف اشنا شدیم و از نزدیک با دانش اموزان مختلف سر کار داشتیم و همچنین می توانستیم از تجربیات معلمین نیز استفاده و سوالاتی که برایمان پیش می افتاد را بپرسیم اکثریت معلمین نیز ما را به گرمی می پذیرفتند و اطلاعات مفیدی در اختیار ما قرار می دادند.به طور خلاصه در کارورزی 1 فقط مشاهده طرز کار و روش تدریس و نحوه ای رفتار و واکنش های معلم را بر عهده داشتیم. در کارورزی 2 نیز علاوه بر مشاهده فرایند تدریس وظیفه همکاری با معلم در فرایند تدریس و اجرای مشترک برخی تدریس های که معلم صلاح می داند در کارورزی 3 علاوه بر مشاهده ی فرایند تدریس معلم  و همکاری با ایشان در موارد خواسته شده توسط معلم طراحی و اجرای مستقل شش طرح اموزشی در حضور معلم راهنما که پس از اجرا نیز تحلیل و تفسیر و ارزشیابی کیفیت  و نحوه ای اجرا و همچنین نظرات و راهنمایی های خود را ارائه می دهند.

برای دانلود یک نمونه پروژه دانشگاه فرهنگیان از این قسمت دکمه خرید و سپس پرداخت را بزنید.



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید