no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

نمونه طرح جابر اول دبستان دانه های برف به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

نمونه طرح جابر اول دبستان دانه های برف به همراه دفتر کارنما
امتیاز 3.40 ( 5 رای )
zip
دسامبر 14, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

نمونه طرح جابر اول دبستان دانه های برف به همراه دفتر کارنما


نمونه طرح جابر اول دبستان دانه های برف به همراه دفتر کارنما

نمونه طرح جابر اول دبستان دانه های برف به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد.

این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم نمونه طرح جابر اول دبستان می باشد که بلافاصله بعد از پرداخت قابل دانلود می باشد.

این مجموعه شامل:

  • پوستر های طرح جابربن حیان در مورد دانه های برف
  • تابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد دانه های برف
  • عکس جابربن حیان در مورد دانه های برف
  • مطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان دانه های برف
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

قسمتی ازین مجموعه

بَرف یکی از ریزش‌های آسمانی و نیز نام پوششی است که از آن بر زمین تشکیل می‌گردد.وقتی هوای گرم به بالای آسمان صعود می‌کند، بخار آب را هم همراه خودش به بالا به داخل آسمان می‌برد. در بالای آسمان بخار آب سرد شده و قطره‌های آب دور ذرّه‌های ریز گرد و غبار موجود در هوا تشکیل می‌شود. مقداری از بخار آب هم به شکل بلورهای ریز یخ منجمد می‌شود که قطره‌های آب سردشده را جذب می‌کند. قطره‌ها به شکل بلورهای یخ منجمد شده و کریستال‌های بزرگ‌تری را تشکیل می‌دهد که آن‌ها را برف‌ریزه می‌نامند. برف‌ریزه‌ها به هنگام سنگین‌شدن، پایین‌تر می‌آیند.ابرها از قطرات آب، بخار آب و ناخالصی های معلق در هوا، مانند ذرات ریز غبار، تشکیل شده اند. اگر دمای ابر کاهش یابد، مولکول های آب شروع به متبلور شدن کرده و به صورت یک شبکه شش ضلعی در اطراف ذرات گرد و غبار مرتب می شوند. این شبکه شش ضلعی، ICe Ih نامیده می شود.چهارده شکل از یخ تا به حال شناخته شده است، اما شکلIce Ih، که مخفف “شش ضلعی” است، بین دمای 100-تا صفر درجه سانتیگراد پایدار است و بنابراین، همین شکل یخ است که در دانه های برف مشاهده می شود. شبکه شش ضلعی مولکول های آب به صورت لایه هایی روی هم انباشته می شوند که کناره های این لایه ها کاملاً صاف بوده و نسبت به هم زاویه120 درجه می سازند. به این کناره ها، وجوه گفته می شود.وجوه به این دلیل ظاهر می شوند که برای ملکول ها آسان تر است که به طور ثابت به یک سطح زبر بچسبند تا به یک سطح صاف. بنابراین ابتدا نواحی زیر تکمیل می شوند و سپس وجوه صاف، که سرعت رشدشان کمتر است، تکمیل شده و شکل بلور را معین می کنند. در نتیجه، شکل اولیه هر بلور برف، یک منشور شش وجهی کامل است.سپس، هنگامی که منشور شش وجهی رشد می کند، نمی تواند شکل ظاهری خود را دقیقاً حفظ کند و جوانه زدن ناپایداری ها موجب می شود که شاخه هایی در گوشه های منشور ظاهر دیده شوند. به دلیل شکل تبلور شش ضلعی مولکول های آب، شکل نهایی بلور همواره دارای تقارن 6 جانبه خواهد بود. در واقع، منشور شش وجهی ابتدایی را در مرکز بسیاری از دانه های برف [کاملاً رشد یافته] هنوز می توان مشاهده کرد.

اطلاعات اضافی درباره این نمونه طرح جابر اول دبستان :

این پروژه به صورت کامل و آماده پرینت توسط دانش آموزان و معلمین و آموزگاران گرامی می باشد. تمامی فایل های این مجموعه قابل ویرایش و در قالب ورد (Word) می باشند.

طرح جابربن حیان چیست؟

انواع پروژه های علمی طرح جابربن حیان در پنج زمینه اجرا می شود که جزئیات ، روش و نمونه بهترین تزیین این طرح های آموزش و پرورش در مدارس را در ادامه این مطلب و بقیه آن ها در دسته بندی طرح جابربن حیان می توانید ببینید.

اطلاعات تکمیلی درباره این نمونه طرح جابر اول دبستان :

عنوان: نمونه طرح جابر اول دبستان  دانه های برف

پایه تحصیلی: اول ابتدایی

درس: علوم

سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا بهترین انتخاب برای دفتر گزارش طرح جابربن حیان

مناسب جشنواره جابربن حیان

برای خرید و دانلود این نمونه طرح جابر اول دبستان روی دکمه ی زیر کلیک کنید:



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.