no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

موضوع انشا شهید با موضوع شهید صیاد شیرازی بهترین و کاملترین نمونه های موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

موضوع انشا شهید با موضوع شهید صیاد شیرازی بهترین و کاملترین نمونه های موجود
zip
نوامبر 17, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

موضوع انشا شهید با موضوع شهید صیاد شیرازی بهترین و کاملترین نمونه های موجود


موضوع انشا شهید با موضوع شهید صیاد شیرازی  بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 11  صفحه

موضوع انشا شهید با موضوع شهید صیاد شیرازی  بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  موضوع انشا شهید می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون موضوع انشا شهید از سایر مطالب سایت نیز در زمینه سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در موضوع انشا شهید رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع سرگذشت پژوهی گروه تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا علاوه بر اقدام به تهیه موضوع انشا شهید تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

مروری بر زندگی شهید سپهبد صیاد شیرازی

سپهبد علی صیاد شیرازی فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای عالی دفاع بوده است. او متولد روستای کبودگنبد شهرستان درگز استان خراسان رضوی است. وی یکی از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود. صیاد شیرازی پس از ۳۲ سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش در تهران و مقابل درب منزلش، به دست نیروهای مسلح سازمان مجاهدین خلق، ترور شد. مراسم تدفین او با حضور سید علی خامنه ای، فرمانده کل قوا و جمعی از فرماندهان یگانهای مختلف نیروهای مسلح ایران و مردم برگزار شد.

تولد

به گزارش آکاایران:  علی صیادشیرازی در سال ۱۳۲۳ در شهرستان درگزشهرستان درگز از توابع استان خراسان رضوی متولد شد.مادرش شهربانو و پدرش زیاد نام داشت. مادرش اهل انارک از توابع نایین و پدرش، که از عشایر قشقایی بود، به استخدام ژاندارمری در آمد و سپس به ارتش منتقل شد. او به همراه پدر و خانواده، مانند دیگر خانواده های نظامیان، از شهری به شهری مهاجرت می کرد. شهرهای مشهد، گرگان، شاهرود، آمل، گنبد و سرانجام گرگان محلّ پرورش وی شدند.

برای دریافت و دانلود موضوع انشا شهید می توانید از همین جا اقدام نمایید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید