no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع فرایندی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع فرایندی
امتیاز 4.00 ( 2 رای )
zip
اکتبر 24, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع فرایندی


معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع فرایندی

معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع جمع فرایندی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع فرایندی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : جمع فرایندی
  2. مقدمه درباره جمع فرایندی
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع جمع فرایندی
  4. زمانبندی درس جمع فرایندی
  5. برنامه ریزی برای تدریس جمع فرایندی
  6. مشخصات کلی درس جمع فرایندی
  7. روش های تدریس جمع فرایندی
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس جمع فرایندی  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده جمع فرایندی
  10. یک دوره طراحی آموزشی جمع فرایندی
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس جمع فرایندی
  12. اهداف کلی جمع فرایندی
  13. هدف طراحی آموزشی جمع فرایندی
  14. حیطه عاطفی جمع فرایندی
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) جمع فرایندی
  16. زمان بندي نحوه اجرا جمع فرایندی
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها جمع فرایندی
  18. طرح درس جمع فرایندی

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس جمع فرایندی به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس جمع فرایندی
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس جمع فرایندی

برای دانلود معماری نوین تدریس کلاس دوم بر اساس طراحی آموزشی برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.