no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل
zip
اکتبر 26, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل


معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل

معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل با فرمت ورد و قابل ویرایش در  33 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل انسان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی  وجود  دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : خواص مستطیل
  2. مقدمه درباره خواص مستطیل
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع خواص مستطیل
  4. زمانبندی درس خواص مستطیل
  5. برنامه ریزی برای تدریس خواص مستطیل
  6. مشخصات کلی درس خواص مستطیل
  7. روش های تدریس خواص مستطیل
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس خواص مستطیل  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده خواص مستطیل
  10. یک دوره طراحی آموزشی خواص مستطیل
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس خواص مستطیل
  12. اهداف کلی خواص مستطیل
  13. هدف طراحی آموزشی خواص مستطیل
  14. حیطه عاطفی خواص مستطیل
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) خواص مستطیل
  16. زمان بندي نحوه اجرا خواص مستطیل
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها خواص مستطیل
  18. طرح درس خواص مستطیل

مهمترین فایده این معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس خواص مستطیل
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس خواص مستطیل

برای دانلود معماری نوین تدریس پایه چهارم ابتدایی بر اساس طراحی آموزشی درس ریاضی با موضوع خواص مستطیل حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید