no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس قرآن


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس قرآن با موضوع روخوانی سوره الرحمن
zip
نوامبر 7, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس قرآن با موضوع روخوانی سوره الرحمن


معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس قرآن با موضوع روخوانی سوره الرحمن

معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان بر اساس طراحی آموزشی درس قرآن با موضوع روخوانی سوره الرحمن با فرمت ورد و قابل ویرایش در  25 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم  معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این  معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : روخوانی سوره الرحمن
  2. مقدمه درباره روخوانی سوره الرحمن
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع روخوانی سوره الرحمن
  4. زمانبندی درس روخوانی سوره الرحمن
  5. برنامه ریزی برای تدریس روخوانی سوره الرحمن
  6. مشخصات کلی درس روخوانی سوره الرحمن
  7. روش های تدریس روخوانی سوره الرحمن
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس روخوانی سوره الرحمن
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده روخوانی سوره الرحمن
  10. یک دوره طراحی آموزشی روخوانی سوره الرحمن
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس روخوانی سوره الرحمن
  12. اهداف کلی روخوانی سوره الرحمن
  13. هدف طراحی آموزشی روخوانی سوره الرحمن
  14. حیطه عاطفی روخوانی سوره الرحمن
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) روخوانی سوره الرحمن
  16. زمان بندي نحوه اجرا روخوانی سوره الرحمن
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها روخوانی سوره الرحمن
  18. طرح درس روخوانی سوره الرحمن

مهمترین فایده این  معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس روخوانی سوره الرحمن

برای دانلود  معماری نوین تدریس پایه ششم دبستان  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید