no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع زمین پویا


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع زمین پویا
zip
نوامبر 7, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع زمین پویا


معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع زمین پویا

معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی درس علوم با موضوع زمین پویا با فرمت ورد و قابل ویرایش در  20  صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم  معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این  معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : زمین پویا
  2. مقدمه درباره زمین پویا
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع زمین پویا
  4. زمانبندی درس زمین پویا
  5. برنامه ریزی برای تدریس زمین پویا
  6. مشخصات کلی درس زمین پویا
  7. روش های تدریس زمین پویا
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس زمین پویا
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده زمین پویا
  10. یک دوره طراحی آموزشی زمین پویا
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس زمین پویا
  12. اهداف کلی زمین پویا
  13. هدف طراحی آموزشی زمین پویا
  14. حیطه عاطفی زمین پویا
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) زمین پویا
  16. زمان بندي نحوه اجرا زمین پویا
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها زمین پویا
  18. طرح درس زمین پویا

مهمترین فایده این  معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی  بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس زمین پویا به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس زمین پویا
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس زمین پویا
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس زمین پویا
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس زمین پویا
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس زمین پویا
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس زمین پویا
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس زمین پویا
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس زمین پویا

برای دانلود  معماری نوین تدریس پایه ششم بر اساس طراحی آموزشی  برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید