no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع ترکیبی اعداد
zip
نوامبر 6, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع ترکیبی اعداد


طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع ترکیبی اعداد

طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس با موضوع جمع ترکیبی اعداد با فرمت ورد و قابل ویرایش در  24 صفحه

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت معماری نوین تدریس بر اساس طراحی آموزشی  را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش در رابطه با طراحی آموزشی می داند.

تیترهایی که در این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

  1. عنوان : جمع ترکیبی اعداد
  2. مقدمه درباره جمع ترکیبی اعداد
  3. معرفی فضای فیزیکی درباره مکان اجرای طراحی آموزشی با موضوع جمع ترکیبی اعداد
  4. زمانبندی درس جمع ترکیبی اعداد
  5. برنامه ریزی برای تدریس جمع ترکیبی اعداد
  6. مشخصات کلی درس جمع ترکیبی اعداد
  7. روش های تدریس جمع ترکیبی اعداد
  8. جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درس جمع ترکیبی اعداد  
  9. طراحی آموزشی درس بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده جمع ترکیبی اعداد
  10. یک دوره طراحی آموزشی جمع ترکیبی اعداد
  11. برنامه ریزی طراحی آموزشی درس جمع ترکیبی اعداد
  12. اهداف کلی جمع ترکیبی اعداد
  13. هدف طراحی آموزشی جمع ترکیبی اعداد
  14. حیطه عاطفی جمع ترکیبی اعداد
  15. ویژگی های طرح درس ( سناریو ) جمع ترکیبی اعداد
  16. زمان بندي نحوه اجرا جمع ترکیبی اعداد
  17. چالش های فرا روی و راهکارهای گروه برای مقابله با آن ها جمع ترکیبی اعداد
  18. طرح درس جمع ترکیبی اعداد

مهمترین فایده این طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان بر اساس طراحی آموزشی در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد به قرار زیر است :

  • اندیشه و تفکر قبل از عمل و اجرا در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • نظم و ترتیب هنگام اجرا در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • داشتن تدریس برنامه ریزی شده و پرهیز از سطحی نگری به مسأله مهم یاددهی-یادگیری در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • پیش بینی و مکتوب کردن آن چه که قرار است هنگام اجرا بکار گرفته شود برای مقابله با فراموشی و دستپاچگی هنگام تدریس در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • افزایش آمادگی بیشتر برای تدریس در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • پیش بینی رفتار ورودی فراگیران و آموخته های قبلی آنان در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • پیش بینی و اندیشه برای اتخاذ مناسب ترین روش در انتقال بهتر مفاهیم مورد نظر در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد
  • افزایش اعتماد به نفس معلم به ویژه برای افراد کم سابقه و دارای اضطراب در رابطه با تدریس جمع ترکیبی اعداد

برای دانلود طراحی آموزشی درس ریاضی پایه پنجم دبستان برای جشنواره معماری نوین تدریس درس حاضر  از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.