no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آماده
zip
می 13, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آماده


درس پژوهی کلاس چهارم درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آمادهو  بسیار دقیق و  در 37 صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آمادهتمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های درس پژوهی پایه چهارم ابتدایی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آماده سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

حیطه شناختی

همان طور که اشاره شد مهم ترین هدف حیطه شناختی تغییر و یا تکمیل دانش،درک و فهم و به طور کلی افزایش توانمندی و قدرت اندیشه و تفکر در فراگیر است.البته این حیطه خود دارای 6 طبقه یاسطح است و بالارفتن و قرار گرفتن در هر طبقه مستلزم دارا بودن طبقه قبل نیز می باشد:

سطح دانش: توانایی به خاطر سپردن مطالب و حفظ و یادآوری مجدد آن ها (بدون تغییر) .مانند : «نام بردن» پایتخت کشورها ،مراکز استان ها و یا «تعریف» بعضی از واژه ها و اصطلاحات مثل آن چه که در کتاب آمده است و . . .

سطح درک و فهم: توانایی درک مفهوم مطالب کتاب از طریق کلمات و جملاتی که خود شخص آن ها را می سازد و مفهوم را توضیح می دهد. (و نه این که آن چه را حفظ کرده عیناً بازگو نماید) مانند:این که «خلاصه » داستانی را که خوانده«توضیح دهد» و یا برداشت و «تفسیر» خود را از یک عکس «بیان کند» و یا معنی و منظور عبارت خوانده شده را «شرح دهد» و . . .

محتوای درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آمادهبه قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فصل اول

مقدمه درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فصل دوم

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

روش های نوین تدریس درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آماده    تدریس درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

طرح درس شماره یک درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فصل سوم

ارائه طرح طرس درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

کیفیت اجرا درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

باز اندیشی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فرایند درس پژوهی درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

نتایج ویافته ها درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

پیشنهادات درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

محدودیت ها درباره کتاب جغرافیا درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر

منابع وماخذ

پیوست ها

نمونه درس پژوهی آماده در سایت پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا

برای درس پژوهی کلاس چهارم ابتدایی کتاب ریاضی درس ضرب اعداد دو رقمی در یکدیگر کامل ،دقیق و آمادهو دریافت نمونه درس پژوهی کلاس چهارم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.