no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل
امتیاز 3.00 ( 2 رای )
zip
نوامبر 14, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل


درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم

درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  و  بسیار دقیق و  در 23  صفحه فایل قابل ویرایش ورد .

در این فایل درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  تمامی نکات مربوط به درس پژوهی و بخشنامه آن رعایت شده است و به صورت کامل در اختیار شما معلم ابتدایی قرار می دهیم.

پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا یک مجموعه تخصصی در زمینه مشاوره پژوهشی و تدوین فایل های پژوهشی در حوزه فرهنگیان میباشد و با مشارکت بیش از 80 نفر از فرهنگیان مجرب در سراسر کشور میتوانیم ادعا کنیم یکی از سازمان یافته ترین و کارآدمد ترین گروه های پژوهشی و آموزشی کشور را در حوزه کاری خودمان در اختیار داریم . لازم به ذکر است که در تدوین این فایل درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره درس پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهمیت رسانه های آموزشی در تدریس:

  1. تسهیل یاد گیری (دستیابی به هدف با صرف وقت و نتیجه بیشتر و بهتر
  2. تقویت تفکر و روحیه جستجو گری و کنجکاوی دانش آموزان
  3. جلوگیری از خستگی معلم و دانش آموزان در فرآیند یاددهی – یادگیری
  4. زمینه سازی و حرکت از سطوح پایین حیطه شناختی به سطوح عمیق تر این حیطه و همچنین توجه به حیطه های عاطفی و روانی – حرکتی
  5. فراهم آوردن زمینه برای افزایش خلاقیت در دانش آموزان
  6. افزایش اثربخشی و باز دهی کلاس

محتوای درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  به قرار زیر است :

عنوان درس پژوهی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فصل اول

مقدمه درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

تعیین مساله و انتخاب موضوع  درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

بیان ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع از طریق درس پژوهی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

تشریح ویژگی ها و شرایط خاص مسئله کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

جدید و علمی بودن مسئله درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فصل دوم                         

تعیین راهکارها در راستای حل مسئله درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

بیان دلیل راهکار انتخابی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

گروه بندی بدون تعیین سرگروه و با توجه به سبک های شناختی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

توجه به تفاوت های فردی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

معنادار کردن یادگیری درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

توجه به عوامل انگیزشی و نگرشی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

همراه نمودن دانش آموزان در ساخت وسایل و دست سازه های آموزشی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

روش های نوین تدریس درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

تداعی معنا (تصویر سازی ذهنی) درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

بهره گیری از ارزشیابی به درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  تدریس درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

تعیین فعالیت های متناسب با راه کار درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

تعیین نقش و وظایف اعضا درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

استفاده از افراد پایه مختلف  در انتخاب اعضای تیم درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

برنامه تشکیل جلسات درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

جدول هدف گذاری بر اساس سند ملی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

طرح درس شماره یک درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

طراحی آموزشی بر اساس الگوهی پیش سازمان دهنده (اجرای چهارم) درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فصل سوم                      

ارائه طرح طرس درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

کیفیت اجرا درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

باز اندیشی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فصل چهارم  

طرح درس اصلاح شده 2 درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فرایند درس پژوهی درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

ارایه پیشنهادات جهت تکمیل یا اصلاح طرح:(جلسه توجیهی  ) درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

فصل پنجم

اجرا وباز اندیشی 2 درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

نتایج ویافته ها درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

بحث ونتیجه گیری درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

پیشنهادات درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

محدودیت ها درباره کتاب مطالعات اجتماعی  درس آشنایی با آب و هوا

منابع وماخذ

پیوست ها

برای درس پژوهی آشنایی با آب و هوا کلاس چهارم به صورت کامل و آماده با فصل بندی دقیق و تکمیل  و دریافت گزارش درس پژوهی ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3938 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.