no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

دانلود سرگذشت پژوهی با موضوع شهید حسن آیت بهترین و کاملترین نمونه های موجود


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

دانلود سرگذشت پژوهی با موضوع شهید حسن آیت بهترین و کاملترین نمونه های موجود
zip
نوامبر 17, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

دانلود سرگذشت پژوهی با موضوع شهید حسن آیت بهترین و کاملترین نمونه های موجود


دانلود سرگذشت پژوهی با موضوع شهید حسن آیت بهترین و کاملترین نمونه های موجود برای استفاده پژوهشگران محترم در قالب ورد و قابل ویرایش در 9  صفحه

دانلود سرگذشت پژوهی با موضوع شهید حسن آیت بهترین مقاله تحقیقاتی شهید پژوهی است که توسط پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا طراحی و تدوین گردیده است. و نکته ای که می بایست ذکر کنیم این است که پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا بهترین و قوی ترین گزینه در رابطه  دانلود سرگذشت پژوهی می باشد که مطالب در این وبگاه توسط تیم تخصصی معلمان طراحی و تنظیم می شود. شما فرهنگیان عزیز و محترم می توانید علاوه بر نمونه های موجود در این سایت پیرامون دانلود سرگذشت پژوهی از سایر مطالب سایت نیز در زمینه دانلود سرگذشت پژوهی استفاده های لازم را ببرید.

نکته ای که قابل ذکر است اینکه تمامی نکات مورد نظر و لازم در دانلود سرگذشت پژوهی رعایت شده اند و عزیزان می توانند به عنوان الگوهایی موثر از آنها بهره بگیرند. می توان گفت برای استفاده کامل از منابع دانلود سرگذشت پژوهی گروه تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا علاوه بر اقدام به تهیه دانلود سرگذشت پژوهی تعداد قابل توجهی از فایل های پژوهشی نموده است. امیدواریم که این منابع بتوانند کمک شایانی در راستای فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور ایجاد کنند.

حسن آیت (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۱۷، نجف آباد – درگذشتهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۶۰، تهران) عضو حزب زحمتکشان ملت ایران، عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی، از نمایندگان استان اصفهان و عضو هیأت رئیسهٔ مجلس خبرگان قانون اساسی و نمایندهٔ تهران در دورهٔ اول مجلس شورای اسلامی بود. او نقش مهمی در تدوین اصول قانون اساسی و الحاق اصل ولایت فقیه به آن داشت. آیت که به گفته‌ای طراح سقوط بنی‌صدر (نخستین رئیس جمهوری اسلامی ایران) بوده است، در مرکز تهران توسط گروه نامعلومی ترور شد. عده‌ای سازمان مجاهدین خلق را مسئول ترور وی معرفی کرده‌اند.

نام کامل : سید حسن آیت

معروف به : دکتر آیت

زادروز : ۳ تیر ۱۳۱۷

زادگاه : نجف آباد، ایران

تاریخ مرگ : ۱۴ مرداد ۱۳۶۰

محل مرگ : تهران، ایران

دین : شیعه، اسلام

حزب سیاسی : حزب زحمتکشان ملت ایران، حزب جمهوری اسلامی

سمت : نماینده تهران در دوره اول مجلس شورای اسلامی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی

برای دریافت و دانلود دانلود سرگذشت پژوهی می توانید از همین جا اقدام نمایید.



موضوعات :

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید