no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجارب برتر پرورشی چگونه توانستم اعتماد به نفس رادر دانش آموزم م زنده کنم.


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجارب برتر پرورشی چگونه توانستم اعتماد به نفس رادر دانش آموزم زنده کنم.
امتیاز 4.67 ( 3 رای )
zip
دسامبر 2, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجارب برتر پرورشی چگونه توانستم اعتماد به نفس رادر دانش آموزم زنده کنم.


تجارب برتر پرورشی چگونه توانستم اعتماد به نفس رادر دانش آموزم   م   زنده کنم. به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 13 صفحه

تجارب برتر پرورشی چگونه توانستم اعتماد به نفس رادر دانش آموزم   م   زنده کنم. به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این تجربه برتر تربیتی تجارب برتر پرورشی  از بهترین تجارب برتر تربیتی در رابطه با تجارب برتر پرورشی  می باشد. که شامل کلیه فاکتورهای مورد نیاز است. آنچه قابل توجه است این که تجارب برتر تربیتی را می توان در رابطه با کلیه پست های سازمانی دیگر نیز استفاده نمود. فرهنگیان عزیز و گرامی باید این نکته را بدانند که نمونه تجارب برتر پرورشی حاضر شامل موارد زیر است.

  • حاوی تجارب برتر تربیتی می باشد و دربرگیرنده تجربه علمی و عملی است.
  • تجارب برتر پرورشی کاربردی بدیع و قابل تعمیم است.
  • تجارب برتر پرورشی ناظر بر ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی دانش آموزان است.
  • تجارب برتر پرورشی منطبق با یک یا چند مورد از ساحت های شش گانه تربیتی است.
  • تجارب برتر پرورشی دارای شرایط علمی –فنی قابل قبول است.

تجارب برتر تربیتی شامل:

عنوان تجربه ، مقدمه ،متن اصلی ،طرح مسئله ،روش کار ،گزارش تجربه و نتیجه گیری و پیشنهاد است.

بخشی از این تجارب برتر تربیتی را مشاهده می کنیم :

اعتماد به نفس از اساسی ترین عوامل در رشد شخصیت دانش آموزان و کسب موفقیت در دوران تحصیل آن هاست. داشتن اعتماد به نفس بدون تردید پیشرفت های تحصیلی و کارآمدی بیشتری را برای دانش آموزان به ارمغان می آورد. در این تجربه ی تربیتی تلاش نگارنده این بوده است که با استفاده از مهارت ایجاد اعتماد به نفس تاثیر مثبتی بر رفتار دانش آموز مورد نظر بگذارد تا تغییر رفتار صورت گرفته و نتیجه ی لازم بدست آید. نگارنده برای تغییر رفتار در دانش آموز مورد نظر از راهنمایی های همکاران آموزشگاه و کمک اولیاء دانش آموز هم بهره برده است. نگارنده بر این باور است که معلمان و مربیان بر روی شخصیت دانش آموزان بسیار تاثیر گذارند. فردا از آن ما نیست؛ فردا متعلق به آیندگان است اما ما می توانیم در این فردا و آینده نقش داشته باشیم. فردا همین امروزیست که دیروز منتظر آمدنش بودیم. پس تا موقعی که برای امروز و حال فرصت داریم، فعال و موثر برای ساختن فردا مشارکت کنیم تا آیندگان از تعقل و تدبُّر گذشتگان خود استفاده کنند. البته، راه های مشارکت در فردا و آینده متنوع است و تعلیم و تربیت بهترین راه مشارکت در آینده است و در این میان معلمان و مربیان واجد برترین شرایط و دارای بیشترین نقش و اثر می باشند.

 

برای دانلود و دریافت تجارب برتر پرورشی  از این قسمت اقدام بفرمایید .



برچسب‌ها :
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3935 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید