no-img
پژوهش سرای فرهنگیان

تجارب برتر تربیتی معلم ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی


پژوهش سرای فرهنگیان

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه طرح جابر اختصاصی سفارش اقدام پژوهی

ادامه مطلب

تجارب برتر تربیتی معلم ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی
zip
نوامبر 15, 2022
۱۸,۰۰۰ تومان

تجارب برتر تربیتی معلم ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی


تجارب برتر تربیتی معلم ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 11 صفحه

تجارب برتر تربیتی معلم ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی به صورت کامل و آماده و بهترین نمونه موجود در اینترنت توسط تیم تخصصی پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا گردآوری گردیده است و به صورت اختصاصی برای شما فرهنگیان عزیز محیا شده است. این تجربه برتر تربیتی از بهترین تجارب برتر تربیتی در رابطه با تجارب برتر تربیتی معلم  می باشد. که شامل کلیه فاکتورهای مورد نیاز است. آنچه قابل توجه است این که تجارب برتر تربیتی را می توان در رابطه با کلیه پست های سازمانی دیگر نیز استفاده نمود. فرهنگیان عزیز و گرامی باید این نکته را بدانند که نمونه تجارب برتر تربیتی معلم حاضر شامل موارد زیر است.

  • حاوی تجارب برتر تربیتی می باشد و دربرگیرنده تجربه علمی و عملی است.
  • تجارب برتر تربیتی کاربردی بدیع و قابل تعمیم است.
  • تجارب برتر تربیتی ناظر بر ایجاد ارتباط بین آموزه های تربیتی مدارس با زندگی دانش آموزان است.
  • تجارب برتر تربیتی معلم منطبق با یک یا چند مورد از ساحت های شش گانه تربیتی است.
  • تجارب برتر تربیتی معلم دارای شرایط علمی –فنی قابل قبول است.

تجارب برتر تربیتی شامل:

عنوان تجربه ، مقدمه ،متن اصلی ،طرح مسئله ،روش کار ،گزارش تجربه و نتیجه گیری و پیشنهاد است.

بخشی از این تجارب برتر تربیتی را مشاهده می کنیم :

در وجود انسان استعدادهای مختلفی نهفته است که یکی از آنها استعداد جامعه گرایی است. انسان اگر خوب تربیت شود، این توانایی را دارد که وارد شبکه روابط اجتماعی شود؛ از نقش و وظایفی که در قبال دیگرافراد جامعه دارد ، آگاهی لازم را کسب کند و به انجام نقش های خود بپردازد. در هر جامعه سیاستگذاران و مسئولان تربیتی تلاش می کنند که این توانایی ها را در افراد جامعه خود شکوفا کنند و آنها را میزان موفقیت مسئولان هر کشور در ایجراد وحدت آحاد ملت خود در گرو موفقیت آنها در جامعه پذیر کردن افراد جامعه است جامعه پذیری چیزی نیست که برای آن زمان و مکانی مشخص قائل شرد. در واقع این فراگیری از آغاز تولد شروع می شود و از راه عوامل و منابع مختلف، فرد آگاهی به دست می آورد و شخصیت اجتماعی او شکل می گیرد. ولی آن چه مسلم است، پیچیدگی زندگی اجتماعی، آموزش های غیررسمی برای آماده کردن افراد یك جامعه برای زندگی اجتماعی کافی نیست. این نوع آموزش ها معمولاً اتفاقی، مقطعی و بدون هدف مشخص است. برای تربیت اجتماعی افراد باید برنامه ریزی درسی و تربیتی به عمل آید و در هر گروه سنی شرایط و فرصت های تربیتی خاص آن دوره فراهم شود تا رشد اجتماعی و ابعاد دیگر رشد افراد به تدریج تحقق یابند.

برای دانلود و دریافت تجارب برتر تربیتی معلم  از این قسمت اقدام بفرمایید .



درباره نویسنده

پشتیبان پژوهشسرای فرهنگیان: مدیران فردا 3937 نوشته در پژوهش سرای فرهنگیان دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید